9.7 inç iPad (2017) - Bu kez çocuklar inceledi! 23 Nisan özel!


cloud_download D O W N L O A D file_download


Loading Related Content...

Published: 2 years ago
http://shiftdelete.net/yeni-ipad-inceleme-23-nisan-ozel-81383

Yeni 9.7 inçlik iPad incelemesine bu kez çocuklar el atıyor. 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı çerçevesinde bu kez mikrofonu ve kamerayı çocuklara bırakıyoruz.

23 Nisan özel inceleme: Yeni 9.7 inç iPad

Apple'ın geçtiğimiz haftalarda piyasaya sunduğu yeni 9.7 inç iPad modeli ofisimize konuk olmuş ve hem kutu açılışı videosunu sizlerle paylaşmıştık.

Bu kez koltuğu çocuklar devralıyor ve yeni iPad'i bizlere Enes ve Eren anlatıyor. İsterseniz sözü daha fazla uzatmadan sizleri 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı'na özel bu güzel inceleme videosu ile baş başa bırakalım. İyi seyirler.

:: Yeni iPad'i beğendiniz mi?

Teknoloji videoları ve teknolojiye dair her şey için kanalımıza ABONE Olun ►►https://goo.gl/ylUFmZ

Tüm İnceleme videolarımızı buradan izleyebilirsiniz
►► https://goo.gl/IIKYIK

ShiftDelete.Net‘i tüm sosyal ağlarda takip edin ;

Facebook ►► https://goo.gl/UINJGO
Twitter ►►https://goo.gl/ASvKP2
Google+ ►► https://goo.gl/BMUPvn

ShiftDelete.Net YouTube hesabı, Türkiye'nin en büyük teknoloji sitesinin video kanalıdır.

ShiftDelete.Net ile en yeni teknoloji haberlerine, videolu olarak ulaşabileceksiniz.


add_comment Add New Comment

comment  Comments

Tam 2 yıl oldu

3 weeks ago

Hakkı abi benide götürrrrrrr yaaaaaaaa ulan üzüldüm yaaaaaaa aaaaaaaaaa ağlicam şimdi

3 months ago

Ipod touch 5tede vardı??? Sakat arkadaş

8 months ago

iPad 2017 kalem destekliyor mu yani iPad 2017 alınca kalem alırsak yazabilir miyiz

8 months ago

4 haneye çıkmamalı yani max 999 tl

8 months ago

23 nisan a özel cringe videosu gerçek adı videonun

9 months ago

Su marul kafanin saati bendede var serefsizz o saat benim

10 months ago

Ipadım tabletim var ama telefonum iphone degil samsung

11 months ago

abi tabletleri onlara ver zaten 23nisan çocuk bayramı

11 months ago

ben ipad pro alcam

11 months ago

Bunların bir şey bildiği yok çocuklara soruyorlar onlar 3000 tl uygun olabilir diyor

11 months ago

Çocuklar rüya aleminde yaşıyor

11 months ago

iPad Air 2'nin yansımasız ekranı, yeni iPad'in ekranından çok daha kaliteli..

1 year ago

2018 23 nisandan izliyenler

1 year ago

dayanamadım ve kapattım.

1 year ago

Abi üzgünüm ama videolarınız kalitesiz

1 year ago

Eren naber

1 year ago

Kıyamam küçük çocuk çok heyecanlı

1 year ago

Soldaki çocuğa biraz g8cik oldum

1 year ago

Abi çok pahalı yaa anca 300 tl lik alabiliyoz telefonuda tabletide pahalı ipad ın

1 year ago