Not signing Kevin Durant would be a complete failure for the Knicks - Max Kellerman | First Take


cloud_download D O W N L O A D file_download


Loading Related Content...

Published: 1 month ago
Max Kellerman of First Take takes a shot at New York Knicks owner James Dolan, suggesting that if the New York Knicks do not sign Kevin Durant this offseason, it is a complete failure by the franchise and the owner.

✔ Subscribe to ESPN on YouTube: http://es.pn/SUBSCRIBEtoYOUTUBE
✔ Subscribe to ESPN FC on YouTube: http://bit.ly/SUBSCRIBEtoESPNFC
✔ Subscribe to NBA on ESPN on YouTube: http://bit.ly/SUBSCRIBEtoNBAonESPN
✔ Watch ESPN on YouTube TV: http://es.pn/YouTubeTV

ESPN on Social Media:
► Follow on Twitter: http://www.twitter.com/espn
► Like on Facebook: http://www.facebook.com/espn
► Follow on Instagram: http://www.instagram.com/espn

Visit ESPN on YouTube to get up-to-the-minute sports news coverage, scores, highlights and commentary for NFL, NHL, MLB, NBA, College Football, NCAA Basketball, soccer and more.

More on ESPN.com: http://www.espn.com


add_comment Add New Comment

comment  Comments

Max is right. Knicks owner ships and management sucks. Porzingis is next dirk they showed of kept this 22 year old star

1 week ago

Calm down 😂

2 weeks ago

I love combo of this two

2 weeks ago

Will has the right to condescend yet he plays fair and square with his verbal skill to kill Max. Molly is just condescending Max on top of Will's argument. I wonder how Max ego could handle her attitude after all these years.

2 weeks ago

"Put the camera on me"
Proceeds to look at wrong camera

3 weeks ago

i cant stand molly

3 weeks ago

Knicks are a joke and New York lost Amazon

Maybe not the greatest city in the world anymore lol

1 month ago

Mavericks' fans stand up!!!!!

1 month ago

why would KD join the knicks?

1 month ago

Who is that long hair person in the background to promote non sexism

1 month ago

Max is a hating ass bitch. He said he used to be a knick fan but is now a Laker fan. That goes to show his nature. Real fans live and die with their teams.

1 month ago

Actually his estranged dictator brother had a little to with him leaving

1 month ago

Knicks are GUCCI bro they tank the rest of the season, get a potential 1st round pick, sign an allstar maybe 2 allstars and BOOM!!! Automatic playoff team.

1 month ago

As a Knicks fan, we don’t need Kyrie. We need Kemba,KD,and Boogie

1 month ago

Max turning into Stephen A smith 😂

1 month ago

Max and the other guy is great.. but Molly... 😔

1 month ago

Most of y'all don't understand,

1. KP was out , no matter what the KNICKS wanted to do. The damage was done during the Phil Jackson era.
2. KP not only said he wasn't going to resign and but he also threatened to go back to Europe for the rest of the season , which would have took away any leverage the KNICKS would have had in a trade for KP.....

3. KP threatened to tell other players not to come to new York.

WHAT ELSE COULD THE KNICKS HAVE DONE, IF KP WAS UNWILLING TO GIVE THE NEW KNICKS FRONT OFFICE A CHANCE TO RIGHT THE SHIP?
KEEP IN MIND THE NEW KNICKS FRONT OFFICE HAS DONE A GREAT JOB THIS YEAR .....
We have cap space for 2 max contracts, 7 1st round picks in the next 4 years, plus a stable of talented young players .
They might even get ZION .....

What else could the KNICKS have done?

1 month ago

imagine Knicks with
PG: Kyrie
SG: Dennis smith JR
SF: KD
PF: Zion
C: Jordan

1 month ago

He’s not going to the knicks he said he wasn’t lol wtf

1 month ago

Who’s the white guy impersonating Stephen a Smith lol

1 month ago

Max knows what he is talking about

1 month ago

Gotta be honest that metaphor by Max was perfect.

1 month ago

molly is so annoying

1 month ago

Tampering

1 month ago

Tampering

1 month ago

Use me as a please fire Molly button

1 month ago

Molly stfu

1 month ago

Wtf does Molly hate Max or something? I never see her agree with him; Only talking over or against him 😒🙄

1 month ago

This was a really bad take by Max lol. How doesn’t he get they couldn’t get KD, Kyrie, & KP w/o ridding of Hardaway & Lee contracts. Needed to pair KP w/ bad contracts for a team to accept them. Very simple.

1 month ago

Can the Knicks be sued for false advertising?

1 month ago

Lol what do molly and will not get? the point Max makes is pretty easy to understand and verify

1 month ago

Isn't this the same retard who said Durant isn't a top 5 player in the NBA? You can't listen to anything Max says honestly. Plus he's a fucking bitch for switching up teams

1 month ago

But KP won't play a minuet for the Mavs in 2019 lol Knicks win. He's been pro three years and hurt three years.

1 month ago

Max is so salty about trading off KP. LMAO

1 month ago

It is clear Max misses Stephen A. Smith....the impersonation is funny!

1 month ago

Everytime max has a hot take 🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️ i hate KD but why the f would he wanna ho to the worst franchise in the league with the worst owner in the league??? No one with a brain wants to play for dolan. Same reason why no one wants to stay in cleveland. Cause dan gilbert is an asshole

1 month ago

Imagine .....KD, kuzma, Zion , kyrie,anthony Davis to the knicks

1 month ago

Tampering ...

1 month ago

Shut up, Molly.

1 month ago

Molly stfu,, u just saying shit ppl said before..

1 month ago

Lmao Kp Being Compared To The Dream & Dirk LMAOOOOOO

1 month ago

KP defensive monster?!!!! LMAO OMG

1 month ago

That was a good Comparison Max “They one the lottery then used the money to by more tickets” Perfect of all your similes that’s my Favorite😂👌🏾

1 month ago

Kyrie and Jimmy B is fine and good because they can draft Zion possibly . But they never should traded Porzingis🤷🏽‍♂️🤷🏽‍♂️

1 month ago

Kp didn't love new york matter fact he most likely never got over being booed out the building on draft night. Knowing liberal new york they probably saw a white guy get drafted and assumed it was his privilege or whatever nutty conspiracy theories are being pushed by the crazy communist perfessor on campus that week lmao

1 month ago

But hey new york fans weren't really wrong kp didn't do anything for that team except avg. 16 points they didn't make the playoffs with him i don't even think they won 30 games with him so maybe the boos were justified

1 month ago