Fifty Shades Darker - Zayn and Taylor Swift Lyric Video - "I Don't Wanna Live Forever" (2017)


cloud_download D O W N L O A D file_download


Loading Intersting...

Published: 1 year ago
Fifty Shades Darker - Zayn and Taylor Swift Lyric Video - "I Don't Wanna Live Forever" (2017)

Song: "I Don't Wanna Live Forever"
Artist: Zayn and Taylor Swift

While Christian wrestles with his inner demons, Anastasia must confront the anger and envy of the women who came before her.

Subscribe to COMING SOON: http://bit.ly/H2vZUn
Subscribe to TRAILERS: http://bit.ly/sxaw6h
We're on SNAPCHAT: http://bit.ly/2cOzfcy
Like us on FACEBOOK: http://bit.ly/1QyRMsE
Follow us on TWITTER: http://bit.ly/1ghOWmt

The Fandango MOVIECLIPS Coming Soon channel is the destination for movie clips, interviews, trailers, TV spots, behind-the-scenes videos, and all promo content for the hottest new movies. Fandango MOVIECLIPS Coming Soon has all the newest content in one place. Good luck getting any work done once you start poking around this channel.


comment  Comments

who's listening to it in 2018 :)

3 weeks ago

Kocham greja

3 months ago

💕💕💕

3 months ago

Zayn Malik

3 months ago

Zayn Malik and Taylor Swift

3 months ago

Lol, I saw the thumbnail with the black mask and thought for a second that this was a Batman movie...

3 months ago

I love this song ❤️❤️❤️❤️

4 months ago

Ich liebe auch ich Hofe wurglich das ihr zusammen seit Daum hoh.

4 months ago

Gefährliche liebe. Liebe ich ich

4 months ago

epic song, from Bangladesh

4 months ago

Je kifffffffe cette chanson elle est trop belle....Côme back Home..j'ai adoré le film

5 months ago

Hi I love the bar for the baby I love baby more and the bar kiss bar for baby xxx

5 months ago

very nice song..😘😘

5 months ago

very nice song..😘😘

5 months ago

They both received a Grammy Nomination for this song....yay

5 months ago

some emotional moments was like Indian motive.wasn't good movie at all.but Dakota johnson best looking girl probably I v ever seen after my wife

5 months ago

The book the HBO show The Deuce is based on, Take Her To The Dark Side, The Things A Woman's Body Was Made For is way hotter than both the cable show and Fifty Shades novels. Made me so wet, crazy wet.

5 months ago

" What is happenin' to me? "

😭

6 months ago

I hate 50 shades of grey

6 months ago

Zayn cada vez indo mais longe, alcançando mais sucesso. Estou orgulhosa por ter se dado tão bem após sair do 1d, ainda torço pra todo grupo se juntar, mas quero primeiramente a felicidade deles. Saudades Zayn, espero que seja muito feliz e estou vidrada nessa sua nova música haha ❤

6 months ago

Nem tão nova assim kk

6 months ago

Dose eneyone else love this fucking song

6 months ago

SQAURE SHADES DAKER

IN THEATERS DECEMBER 20

6 months ago

Kinky song that they have 😉😍

6 months ago

Mi amor harlock Gabriel biagosh te amo

7 months ago

Check out this amazin I love Taylor swift t-shirts:
https://teespring.com/i-love-ts-limited-edition

7 months ago

Ta piosenka wygrywa wszystko,nie mogę przestać jej słuchać.

7 months ago

Amo esse música

8 months ago

:'C

8 months ago

So voice is autotoned?

8 months ago

omg zayn sexy voice

8 months ago
Best SEO optimization by YouSEO.xyz
FREE MUSIC